نوشته شده توسط : لرد

به دنبال انتشار شایعات مختلف در مورد سومین نسل از سری گوشی‌های هوشمند Galaxy S سامسونگ، سرانجام نخستین تصاویر رسمی از گوشی Galaxy S III این شرکت کره‌ای منتشر شد.

 


 


به گزارش ایستنا، طبق اخبار رسمی منتشر شده، طول، عرض و ضخامت این گوشی هوشمند به‌ترتیب شامل 131، 64 و 8 میلیمتر می‌شود و وزن آن 125 گرم اعلام شده است. لازم به ذکر است که مدل قبلی این محصول با نام Galaxy S II با اندازه 125.3، 66.1 و 8.5 میلیمتر و وزن 116 گرم عرضه شده بود.



:: موضوعات مرتبط: اخبارگوشی , ,
:: برچسب‌ها: انتشار نخستین تصاویر رسمی و مشخصات تلفن همراه Galaxy S III + عکس-گالاکسی-آندرویید-سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لرد

صنعت بازی های تلفن همراه، همچنان رو به پیشرفت است.

به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار، در پی افزایش فروش تلفن های همراه و انواع تبلت ها ،بازار بازی های موبایل نیز رونق یافته است.

پیش بینی می شود درآمد شرکت های تولید کننده بازی های ویدئویی برای موبایل در سال دوهزار و دوازده به هفت میلیارد و دویست میلیون یورو برسد. این رقم در سال دوهزار و سیزده هشت میلیارد و در سال دوهزار و چهارده نیز هشت میلیارد و هشتصد میلیون یورو خواهد بود.در واقع این صنعت سالانه رشدی ده درصدی خواهد داشت.


 



:: برچسب‌ها: صنعت بازی سازی-بازی موبایل-میلیاردلارصنعت بازی سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 572
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لرد

هر روز تلفن های همراه زیادی به سرقت می رود یا افراد آن را گم می کنند. خیلی وقت ها تلفن شما در نهایت پیدا می شود اما زمانی که تلفن شما در دست فرد دیگری است چه اتفاقی برای آن رخ می دهد؟ آیا شما تلفن تان را با رمز عبور محافظت کرده اید؟

به گزارش نارنجی از سی ان ان، شرکت سیمانتک اخیرا بررسی جالبی انجام داده است. این شرکت ۵۰ تلفن اندرویدی را در شهر های مختلف آمریکا با اطلاعات و اپلیکیشن های مختلفی پر کرده سپس آنها را بدون داشتن رمز عبور در مکان هایی قرار داده تا توسط افراد مختلف پیدا بشوند. این تلفن ها به گونه ای طراحی شده بودند که تمام فعالیت های انجام شده را برای شرکت سیمانتک ارسال می کردند.

بررسی این شرکت نشان داده بیشتر از ۹۵ درصد افرادی که این تلفن ها را یافته اند، تلاش کرده اند که به اطلاعات شخصی و حساس در این تلفن ها دسترسی پیدا کنند. این شامل تلاش برای دسترسی به حساب های بانکی آنلاین و ایمیل نیز می شده است.

هر چند نیمی از این افراد تلاش کرده اند صاحب تلفن را هم پیدا کنند. اما اکثر این افراد نیز پیش از این تلاش کرده اند در تلفن همراه سرک بکشند و به اطلاعات شخصی آن دسترسی پیدا کنند.
 



:: برچسب‌ها: امنیت-گم شدن گوشی-سرقت گوشی-نتایج-رمزعبورگوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لرد

چین سرزمین اژدها، امپراطوران و البته کالاهای جعلی است و خب چه ایده‌ای بهتر از محبوبیت روبوت سبز کوچک اندروید برای رونق دادن به یک مغازه فروش تلفن همراه در این کسادی بازار..!

به گزارش فارنت، در شهر Zuhai واقع در استان Guandong یک فروشگاه با تم رنگ سبز با آرم و لوگوی اندروید خود را به عنوان فروشگاه رسمی اندروید! جا زده و جیب برادران چینی و شاید هم تجار ایرانی مشتاق! را خالی می‌کند.

البته این به اصطلاح فروشگاه به هیچ‌وجه به گوگل وابسته نیست زیرا در این صورت اقدام به فروش آیفون! نیز نمی‌کرد.

 

بر روی دیوارهای این فروشگاه عناوینی این چنینی به چشم می‌خورد: “فروشگاه معروف‌ترین گوشی‌های اندروید” و یا “معروفترین فروشگاه اندروید موبایل” یا چیزی شبیه به این که با توجه به اینکه چینی ما! زیاد خوب نیست باید به بزرگواری خودتان ببخشید.

البته به نظر ما چندان بوی خوشی از کلاه‌برداری این فروشگاه به مشام نمی‌رسد چون با رسانه‌ای شدن جعلی بودن این فروشگاه و سوء‌استفاده از برند اندروید انحصاری گوگل، باید دیر یا زود منتظر حضور وکلای گوگل یا نماینده این شرکت برای پلمپ این فروشگاه باشیم.

پیش از این وجود فروشگاه جعلی اپ‌استور در چین باعث جنجال فراوان و تعطیلی و پلمپ آن شده بود

 



:: برچسب‌ها: تقلبی-چینی-اندروییدچینی-پلمپ ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد